środa, 18 listopada 2015

about fashion

 Zbliża się moja 18tka, studniówka moja i mojego chłopaka oraz święta i sylwester. Co łączy wszystkie te uroczystości? Moda. Co rok nowa - teoretycznie, ponieważ patrząc na kolekcje H&M czy Reserved można przenieść się kilkadziesiąt lat wstecz. Rozszerzane nogawki... trzy razy NIE.
Czy ja się nie znam na modzie? Czy po prostu te rzeczy są tak beznadziejne? W mojej małej miejscowości jest kilka sklepów tych "słynnych" na całym świecie. Postanowiłam się wybrać na małe zakupy. Kupiłam tylee... nie, nie kupiłam nic. Spodobało mi się ponczo.. za 129 zł do tej pory nie potrafię zrozumieć, dlaczego było tyle warte.


                                                       PONCZO - RESERVED

 To, co oferują obecnie H&M czy Reserved jest całkowicie z innej epoki, a do tego ceny są wygórowane. Kogo na to stać? Kto chodzi w tych wszystkich rzeczach? Na pewno nie przeciętny człowiek. Nie podoba mi się obecna moda. Wszystko jest jednakowe. S najczęściej wgląda jak dosyć duże M. Materiał jest cienki, prześwitujący, że kobiety chodzą z cyckami na wierzchu... a raczej z biustonoszami. Nie, to nie jest smaczne. Nikt nie ubierze się tak np. do szkoły czy pracy. Nie rozumiem obecnej mody. Mam nadzieję, że szybko się to zmieni. Czekam, aż cena będzie odpowiednia do jakości danej rzeczy.

 Moje pierwsze, wymarzone, a teraz ulubione czarne spodnie z wysokim stanem kupiłam na początku lipca tego roku w Stradivarius (I love it!*.*). Dałam za nie 130 zł. Obecnie daje im jeszcze miesiąc i będą po prostu białe.. Ktoś mógłby powiedzieć, że nie potrafię o nie dbać.. z czym się nie zgodzę, ale mam wiele takich przykładów. Swetry po kilku, tak, kilku praniach nie nadają sie już do niczego, gdyż wglądają, jakby zostały zakupione chociażby rok temu. Bluzka, która jest "zwykłą szmatą" zostaje wyceniona na 70 zł.. nie, tego nie da się zaakceptować. Ja szanuje pieniądze swoich rodziców i kupuję to, co jest mi obecnie potrzebne, to co przyciąga swoją oryginalnością, ma dobry materiał i nie kosztuje "milionów dolarów".

 Poszukuję ostatnio sukienek na wszystkie zbliżające się uroczystości. Znalazłam sukienkę, która kosztuje 300 zł a na innej stornie już 150 zł. O co chodzi? Dzisiaj zajrzałam do sklepu z ubraniami niedaleko mojej szkoły. Znalazłam tam czarną bluzkę, która kosztuje 70 zł,a taką samą oferuje sklep internetowy dresslink.com za 16 zł... Nielogiczne. Ta firma oferuje również bordową sukienkę za 25 zł, gdzie taka sama jest w www.shein.com za 65 zł. Absurd.

 Jeżeli szukacie oryginalnej sukienki chociażby na studniówkę to polecam www.luulla.com . Znalazłam tam wiele ciekawych ofert :














sukienkowo.com tutaj też możecie znaleźć sukienkę np. na bal sylwestrowy. Pochodzą one tym razem z Polski :




9 komentarzy:

  1. Powiem ci, że mam ten sam problem. W przyszłym roku mam bardzo dużo zaproszeń na osiemnastki moich znajomych. I oczywiście odwieczny problem, co na siebie włożę? Przeszłam całe centrum handlowe i nigdzie ani śladu klasycznej małej czarnej sukienki. :( Ehh na prawdę trzeba się natrudzić, żeby znaleźć coś dobrej jakości z rozsądną ceną.
    http://xpleasedontstripmymindx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam sie w 100%. mam doslownie takie samo zdanie jak ty. po prostu "nie opłaca" sie wydawac tyle hajsu. ceny z kosmosu a ubrania nie sa jakies wyjątkowe (oczywiscie nie wszystkie, bo niektore sa naprawde ladne, ale ceny - wygórowane)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne sukienki, z tymi cenami to już szaleją :)
    Mam prośbę, klikniesz u mnie w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ceny niestety jak zwykle z kosmosu...
    Ale sukienki są cudowne

    Zapraszam do siebie
    http://mikaart-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta biała mnie zainteresowała, cudo! <3
    Ciekawie tu piszesz, liczę na więcej! :D

    Poklikasz w 3 linki? (: Na pewno się szybko odwdzięczę, daj znać w komentarzu czym! :D
    http://gabstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super są te sukienki ! :*
    Poklikasz w linki ? Z góry dziękuje :) .
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2015/11/choiescom.html
    Może wspólna obserwacja ? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienki piękne, czerwone najlepsze <3
    Wspólna obserwacja? Daj znać u mnie!

    http://ovixx93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Moda na różne rzeczy zawsze powraca, więc i nieśmiertelne dzwony nie wywołały mojego zdziwienia. ;) Ale co do wygórowanych cen to się zgadzam w 100%. Ostatnio w Reserved zauważyłam kurtki, które były również dostępne w tamtym roku. Ich cena skoczyła o 100zł w górę. Ciekawe z jakiej racji.
    Obserwuję i pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z tobą, ceny często są nie wiadomo skąd takie wysokie...
    ta 2 sukienka jest nieziemska *.*
    zapraszam na nowy post :) |
    http://magdelblog.blogspot.com/2015/11/ootd-6-jasno-na-deszczu.html

    OdpowiedzUsuń

#Odwiedzam wszystkie blogi z komentarzy.
#Staję się Twoją obserwatorką, jeżeli podoba mi się Twój blog.
#Staram się zawsze zostawić po sobie komentarz na Twoim blogu.
#Cenie sobie Twoją szczerość.
#Dziękuję Ci za komentarz. Motywujesz mnie tym.