niedziela, 1 listopada 2015

about me


 Jestem 17-letnią humanistką z sarkastycznym i ironicznym stylem bycia. Za miesiąc i 26 dni będę już oficjalnie pełnoletnią obywatelką tego jakże spokojnego kraju. Bycie kobietą oryginalnie wrażliwą i wychodzącym poza szereg swoim myśleniem człowiekiem nie jest łatwe. Uwielbiam dobrą muzykę. Słucham głównie rocka, czyli muzyki mającej w sobie to coś.. chrypę, mocne brzmienie i niebanalny tekst. Taniec jest moim sposobem na lepszy humor, na wyładowanie rozpierającej mnie energii na ciało i umysł. Interesuje się fotografią i tym się spełniam. Potrafię zamykać się na cały dzień w tym małym...dużym świecie obiektywu. Pociąga mnie moda..lubię dobrze wyglądać i czuć się dobrze. Ćwiczę, ubieram się tak, aby mój strój był zgodny z moimi zasadami i poczuciem komfortu. Lubię założyć sukienkę i szpilki na specjalne okazje albo spódniczkę i dopasowaną bluzeczkę kiedy spotykam się ze swoim perfekcyjnym mężczyzną. Jestem zakochana i od 5 miesięcy szczęśliwa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

#Odwiedzam wszystkie blogi z komentarzy.
#Staję się Twoją obserwatorką, jeżeli podoba mi się Twój blog.
#Staram się zawsze zostawić po sobie komentarz na Twoim blogu.
#Cenie sobie Twoją szczerość.
#Dziękuję Ci za komentarz. Motywujesz mnie tym.