wtorek, 24 listopada 2015

about photography



 Wiele ludzi interesuje się fotografią.. albo inaczej.. fotografuje. Nie, to nie jest to samo, bo interesować się czymś oznacza, że wchodzisz w to głębiej, czytasz o tym, uczysz się i masz jakąś wiedzę. Każdy z nas ma w domu aparat. Jedni mają gorszy, drudzy trochę lepszy, a są tacy, co mają naprawdę drogie i cudowne aparaty fotograficzne.

Każdy może robić zdjęcia, ale nie każdy potrafi zobaczyć magię.. magię miejsca. Trzeba mieć w sobie małego diabełka o wrażliwym serduszku, żeby zrobić coś pięknego. 
 Każda chwila może być Twoją inspiracją. Dla mnie zwykłe nalewanie wody z czajnika do szklanki z kawą jest wizją prowadzącą do sesji zdjęciowej, poparzonych palców, zmarnowanej kawy. Boli mnie, kiedy ktoś mówi "no i co.. zdjęcia robisz.. co w tym takiego fajnego? Ja też potrafię". Owszem, każdy potrafi, ale nie każdy czuje to co ja wtedy.
 Jeżeli masz swoją pasję, coś co lubisz robić zrozumiesz o czym pisze.
 Świat fotografii nie ma granic i zasad. Liczy się Twój pomysł, zaangażowanie, wizja no i oczywiście sprzęt. Mój służy mi tylko do uwieczniania tego, co w danej chwili zrodziło się  w mojej głowie. Zawsze chciałam mieć profesjonalny aparat, bo dobry sprzęt, to dobrej jakości zdjęcia i lepsze uchwycenie pomysłu. Kiedy robię zdjęcia jestem tylko ja, obiektyw i to, co przez niego widzę. Totalne wyciszenie i maksymalna praca mózgu.
 Poświęcenie? Jak najbardziej taak! O tym w tym chodzi. Nie można odpuszczać! Odleciała Ci ważka? Znajdź drugą, idź za nią, połóż się, wejdź na drzewo. Tak, ja tak robię. Potrafię zrobić 300 zdjęć jednej żabie.. Ta satysfakcja, kiedy możesz pochwalić się dwoma mmm :)
 Czy programy do obróbki zdjęć są przeze mnie akceptowane? Owszem. Lubie bawić się zdjęciami. Wbrew wszystkiemu dzięki dodatkowym kolorom, efektom, oświetleniu można wydobyć ze zdjęcia więcej i spowodować, że jest perfekcyjne. Ale nie można przesadzać..
 Wiem, że moje zdjęcia nie należą do najlepszych..ale lubię to co robię. Fajnie jest mieć w głowie tysiąc pomysłów na minutę, mówić o tym wszystkim dookoła i patrzeć na ich zamyślone miny "czy ona na pewno mówi o tym niebie?".

Podziel się ze mną swoją pasją. :)

11 komentarzy:

  1. fajne zdjęcia

    Zapraszam do mnie:klik klik klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale kochany kotek *o*
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne zdjęcia! szczególnie tego ślicznego kociaka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie detale ukazane
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia! :) Zgadzam się ze stwierdzeniem, że interesujący się ludzie fotografią to Ci którzy tym żyją i starają się wyszukiwać informacji oraz cały czas doprowadzać swoje fotografie do perfekcji, a fotografować może każdy :) Jeśli coś nas kręci to warto to rozwijać, każdy zawsze znajdzie inny sposób na uchwycenie jednego kadru.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne te zdjęcia są! Widać że zrobione od serca :)
    Mam prośbę, klikniesz u mnie w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachwycam się Twoimi zdjęciami <3

    Kochana kliknęłabyś w link w poniższym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/11/dresslink-paszcz-z-biaym-futerkiem.html
    Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia! Najważniejsze to robić je z pasją, a po Tobie widać, że masz ją w sobie :)
    powodzenia!
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zdjęcia :)

    Kochana mogłabyś poklikać w linki u mnie w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/12/nowosci-czyli-moje-zamowienia-z-shein.html
    Z góry baaaardzo dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. bardo fajne zdjęcia ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

#Odwiedzam wszystkie blogi z komentarzy.
#Staję się Twoją obserwatorką, jeżeli podoba mi się Twój blog.
#Staram się zawsze zostawić po sobie komentarz na Twoim blogu.
#Cenie sobie Twoją szczerość.
#Dziękuję Ci za komentarz. Motywujesz mnie tym.