sobota, 14 listopada 2015

about "Inside out"


 Może brzmi to dziecinnie, ale lubię oglądać bajki szczególnie, kiedy oglądam je z moim mężczyzną. W trakcie naszego 4 miesięcznego związku obejrzeliśmy wiele bajek. "Minionki" są naszym numerem jeden i uwielbiamy do nich wracać. We wtorek postanowiliśmy włączyć "Inside out" - "W głowie się nie mieści". Zaciekawił nas zwiastun oraz fakt, że jest to bajka. :)



 Jest to amerykańska produkcja. W Polsce premiera odbyła się 1 lipca 2015 roku. Już w pierwszych minutach możemy usłyszeć głosy znanych polskich aktorów: Małgorzaty Sochy - Radość, Cezarego Pazury - Strach, Mai Ostaszewskiej - Odraza czy Kingi Preis - Smutek.



 Moim zdaniem pomysł na stworzenie takiego filmu ambitny. Kto wpadłby na to, aby napisać scenariusz o tym, co siedzi w naszych głowach. Fajnie, że powstają bajki z których można się wiele nauczyć, które nie są straszne i wulgarne i dają do myślenia. Są momenty śmieszne i naprawdę smutne. Kiedy wyświetliły się napisy, byłam lekko poruszona. W głowie nasunął się dwa wnioski- nie ma szczęścia bez smutnych przeszkód. Życie jest pełne dziwnych uczuć i niezrozumienia. Czasami, gdy zagubi się w naszym sercu zdolność do kochania czy bycia szczęśliwym zmienia się nasz sposób bycia.



 Drugi uświadomił mi, że zapominamy o tych szczęśliwych momentach a nigdy nie zapominamy o tych złych. Dla przykładu - Nie mam żadnych dobrych wspomnień z dzieciństwa i nie dlatego, że ich nie było, a dlatego, że pamiętam tylko koszmar jaki wtedy przechodziłam. Wszystkie powody do uśmiechu zostały przygniecione tymi smutnymi.



 Lekka, przyjemna i wciągająca bajka wywołująca uśmiech, śmiech, smutek i pobudzająca myślenie. Kolorowa, dobrze zaaranżowana i odzwierciedlająca rzeczywistość. Szczerze polecam i czekam na wymianę zdań. :)




14 komentarzy:

  1. Kurcze, brzmi na prawdę ciekawie więc koniecznie muszę obejrzeć :D Również uwielbiam oglądać bajki :)
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tej bajce wiele pozytywnych opinii i mam nadzieję, że niedługo też uda mi się ją obejrzec :) Uwielbiam bajki z morałem, które mają taką drugą głębie i mówią o czymś istotnym. Ja w przeciwieństwie do Ciebie pamiętam bardzo dużo pozytywnych wspomnień z dzieciństwa, ale tych złych też trochę jest. Ale dobrze, że w naszym życiu zdarzają się też gorsze dni, bo dzięki nim doceniamy te lepsze :)
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "dobrze, że w naszym życiu zdarzają się też gorsze dni, bo dzięki nim doceniamy te lepsze"
      True :)

      Usuń
  3. Jak ja dawno nie ogladalam bajek ;p
    chyba dzisiaj obejrze bo twoj post mnie do tego namawia :)

    zapraszam do mnie | http://magdelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę nie na temat. Ciekawe, czy są bajki-horrory haha

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam bajki Disneya! W głowie się nie mieści kolejny raz potwierdziło, że można stworzyć genialną bajkę dla dzieci i nie tylko ;p pouczające z niesamowitą graficzną oprawą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam na tym w kinie dwa razy, uwielbiam tą bajkę! <3
    http://nyhva.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię tą bajkę! :D
    Zapraszam do mnie :)
    http://it-was-cool-mrssilver.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiek nie świadczy o tym, że jesteśmy " za starzy " na bajki . W każdym z Nas siedzi coś z dziecka. Sama uwielbiam oglądać bajki albo filmy o świętach boże to coś co kocham i nigdy nie przestanę oglądać :) Nie wstydzmi się tego , że oglądamy bajki. Nigdy nie jest za późno na powrót do dzieciństwa :)
    Zapraszam do siebie orchixn.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno nie oglądałam żadnej bajki, zapomniałam już trochę co znaczy dzieciństwo.
    Takie posty jak Twój, przypominają, że coś w życiu przeoczyliśmy i do czegoś musimy się cofnąć, dziękuję!:)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawno nie oglądałam żadnej bajki a o tej to nawet nie słyszałam :)
    Fajnie że macie coś takiego wspólnego, w sumie niespotykanego :)
    Zapraszam do mnie http://kisieltruskawkowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bajka czeka na mnie i na to aż skończą się sprawdziany w szkole ^^
    Pozdrawiam,
    Obserwuje :*
    pozeram-ksiazki-jak-ciasteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

#Odwiedzam wszystkie blogi z komentarzy.
#Staję się Twoją obserwatorką, jeżeli podoba mi się Twój blog.
#Staram się zawsze zostawić po sobie komentarz na Twoim blogu.
#Cenie sobie Twoją szczerość.
#Dziękuję Ci za komentarz. Motywujesz mnie tym.